Handboek voor kerkelijke communicatie

Toorn, w. van der e.a.

  • 30 dagen bedenktijd
  • €2,95 verzendkosten. Boven de €29 gratis verzending.
  • Betaal veilig met iDeal
  • Met je aankoop steun je de missie van Stichting De Fakkel
  • Vragen? Mail naar verkoop@fakkel.nl
Verwachte levertijd: 1-3 werkdagen

16,40

Beschrijving

Hoe zorg je dat het kerkblaadje ook echt gelezen wordt? Hoepast je website echt bij je kerk en wordt die aantrekkelijk?Hoe richt je de diensten in, zodat het evangelie tot zijn rechtkomt en iedereen zich welkom voelt? Hoe verhouden de liederenzich tot de rest van de samenkomst? Hoe communiceer je als ereen schandaal of ramp plaatsvindt? Hoe onderhoud je contactenmet de plaatselijke media?Deze en nog veel meer vragen komen aan bod in het tiende deel vande succesvolle handboeken-reeks van Buijten&Schipperheijn,Handboek voor kerkelijke communicatie. In 14 praktische, korte enheldere hoofdstukken komen alle belangrijke kwesties van de interneen externe communicatie, beeldvorming en uitwisseling van een kerkaan bod.Handboek voor kerkelijke communicatie is geschreven door drieexperts op dit gebied: Wouter van der Toorn (media-innovator bijo.a. Agapè), Leendert de Jong (voormalig hoofdredacteur en media-
kenner) en Arie Kok (hoofdredacteur van De Nieuwe Koers en
voormalig hoofdredacteur van Visie).

Extra informatie

Gewicht 234 g
Auteur

Uitgever

ISBN

9789058817990

Pagina's

128

Verschijningsdatum

30-11-2015

Groepscode

20